Weer thuis

3 december 2016 - Tilburg, Nederland

Vannacht om 04.00 naar bed gegaan en toch een paar uurtjes kunnen slapen.

Terugkijkend op deze reis kunnen wij toch echt de conclusie maken dat dit de reis van ons leven was.

Niet alleen om het land de mensen en de temperatuur maar om het feit dat we wat voor deze mensen hebben kunnen betekenen.

Normaal zijn wij echt wel mensen van zon, zee, strand , relaxen en cultuur snuiven.

Nou cultuur snuiven hebben we hier dus volop gedaan , maar zijn er ook achter gekomen dat vooral de mensen daar helpen echt bij ons past.

Dit mede dankzij Anita en Wim die ons het echte Gambia hebben laten zien.

We gingen met de afspraak op reis dat we elkaar dus niet iedere dag zouden zien dat liep dus toch even anders.

We zijn op een paar dagen na 3 en halve week met elkaar op pad geweest en kijken er alle 4 met mooie herinneringen op terug.

Dankje Anita en Wim dat jullie ons besmet hebben met het Gambia virus.

Rolf heeft ook besloten vrijwilliger te worden bij http://www.gambiaforyou.com .

Voor mijzelf is dat moeilijker omdat ik niet zwaar kan tillen , maar zal als het kan gewoon op de Zaterdagen dat Rolf gaat gezellig mee gaan.

Nu we terug zijn stoppen wij dus niet en gaan gewoon verder met spullen verzamelen en evt sponsors zoeken  die ons daarbij kunnen helpen.

Eerst gaan we eens op zoek naar een goedkopere verblijfplaats in bv een guesthouse of nog liever een huis voor een jaar huren.

We zouden als het mogelijk is graag 1 of 2 keer per jaar terug willen zodat we nog meer voor de mensen daar kunnen betekenen.

We kijken dus terug op een prachtig avontuur met hele mooi ervaringen !!!!!