7 Juni Dag 17

7 juni 2018 - Koggala, Sri Lanka

Vandaag vertrekken we nahet ontbijt richting Galle.
Dit iseen oude VOC stad met een uniek fort waar je veel van de Nederlanders terug kan vinden.
Vandaag is het behoorlijk rot weer en we zijn blij dat we eindelijk naar het hotel kunnen.
De reis begint toch echt zwaar te worden e we weten dat dit hotel ons laatste hotel word voor we Maandag nacht weer naar huis vertrekken.
Moe aangekome in het hotel en eindelijk kunnen we dan naar onze kamer.
De kamer ziet er in eerste instantie best prima uit totdat ik de badkamer opentrek mijn god snel Rob Geus bellen.
Het is vies , oud , stinkt en alles is veschimmeld.
Niet alleen bij ons maar op 7 van de 9 kamers terwijl ons een luxe hotel met zeezicht was beloofd.
Rolf is meteen naar de receptie gegaan om te vragen wanneer er iemand van kras of tui komt.

Nou diekomt dus morge om 10.00 pas dus even brainstormen wat nu te doen.
Mijn koffer ga ik in ieder geval niet uitpakken want hier ga ik geen 4 dagen blijven.
Ondertussen met zijn allen bij elkaar gekomen wat nu te doen.
Rolf is met iemand andersop zoek gegaan rondom het hotel om te kijken wat er mogelijk is en hoe de rest van het hotel er uit ziet.
Ze bleven best lang weg en toen ze terug kwamen vertelde ze dat het achterste gedeelte er beter uitzag maar daar kunne we pas morgen heen.
Helaas is het niet anders en moet het even zo maar dit is geen prettig eind van de vakantie.