8 Juni Dag 18

8 juni 2018 - Koggala, Sri Lanka

Vol frisse moed opgestaan en naar het ontbijt en de de reisgids afwachten.
Na het ontbijt riep de manager Rolf al dat hij wel een ander hotel voor ons had.
Even nog wat mensen erbij gehaald en met zijn 4ren gingen we mee .
Door de tuin langs oude hotelkamers waar de ravage vam de tsunami nog goed was te zien.
Het werd een rare wandeling waarvan je niet wist waar hij ging eindigen.
Nou ik ka je zeggen het resultaat was verbluffend en mooi.
We kwamen uit bij een apart gedeelte van het hotel de beach cabanas .
Het zijn kamers van 200 euro per nacht en deze upgrade kunnen we dan wel krijgen van het hotel.
De kosten zijn 0 euro en worden betaald door het hotel of we hier mee eens gaan nou ja vooruit dan .
We moeten wel even tot 11.00 uur wachten want alles moet nog even extra worden schoongemaakt en er moet personee komen om dat het complex nu leeg is.
Nu ziten we dus heerlijk met 16 personen in een luxe cabana met vanuit ons bed de zee en vanuit de voordeur het zwembad.
De cabana is super mooi en fris met een douche en ligbad dus genieten.
Nu kunnen we eindelijk gaan genieten van onze laatste dagen in Sri Lanka.
We wille nog een paar dingen doen voor we terug gaan.
De paal vissers gaan bekijken , de schildpadden bezoeken en naar de stad Galle om te winkelen.
Maar voorlopig heb ik heerijk 3 reisdagen geschreven met uit zicht op de zee.