4 November dag 1 Gambia

5 november 2016 - Bakau, Gambia

Vanmorgen om 02.00 uur opgestaan want om 03.00 uur gaan we richting Schiphol.
Om 07.15 zou onze vlucht vertrekken maar jammer genoeg 1 uur vertraging.
Jammer genoeg verliep het toch anders.
We moesten een tussenstop maken in Las Palmas op de Canarishe eilanden om te tanken omdat het vliegtuig te zwaar beladen was.
Daar ong een uur gestaan en toen doorgevlogen naar de Kaapverdische Eilanden.
Daar moesten we mensen afzetten.
16.15 zouden we in Gambia zijn nu waren we pas om 18.15 geland in Gambia.
Dus ipv de 6 uur vliegen hebben we er ruim 10 uur over gedaan.
Maar eenmaal aangekomen in Gambia wist ik dit is het helemaal.
Eindelijk waren we on 20.15 in het hotel en hadden afgesproken dat we Wim zouden bellen en die zou geld met ons gaan wisselen.
Tot onze verrassing was Wim eral die was ons de hele miffag al aan het zoeken en had al van de vertaging gehoord.
We hebben ons snel omgekleed want we hadden nog steeds onze winterkleding aan.
Gezellig met Wim wat gaan eten onder het genot van een live band.
Het hotel is super !!!
Om 22.00 maar naar bed gegaan want we waren echt bekaf.

1. Thea:
    5 november 2016
    Hey wat leuk om een reisblog bij te houden. Ik ga jullie zeker volgen. De reis duurde te lang maar het was zeker de moeite waard om even op de canarische eilanden te zijn geweest. Anders waren jullie nooit in Gambia terecht gekomen met veel te weinig brandstof . Wij zijn afgelopen jaar op la palma geweest en daar is het erg mooi.
    Sandra en Rolf geniet van jullie vakantie.
    Groet van Thea
  2. Gerda geerings:
    5 november 2016
    Wat leuk nu kan ik ook genieten van jullie belevenissen
  3. Tessie:
    5 november 2016
    Leuk een reisverslag, zal het zeker volgen. Vertraging zal zeker tegengevallen zijn na al het lange wachten de afgelopen periode. Je wilt zo snel mogelijk op je bestemming zijn. Voordeel ervan is dat je weer extra geniet van aankomst bestemming. kijk uit naar jullie vervolg vakantie met je eigen goede doelen. Hihi Sandra, rond het zwembad of zee hangen/zwemmen in je
  4. Sandra:
    7 november 2016
    Wat een leuke reacties Thea , Gerda en Tessie.
    Veel lees en kijk plezier