Voorbereidingen Gambia

22 september 2016 - Tilburg, Nederland

Een hele tijd geleden zaten we nog te bedenken waar we dit jaar op vakantie zouden gaan.Tot een collega van Rolf zei wij gaan naar Gambia  in November  en willen jullie best iets laten zien. Dus de knoop doorgehakt en 4 weken Gambia geboekt. Het regelen kon beginnen , de benodigde vaccinaties halen , malariapillen en nieuwe paspoorten aanvragen. Het heeft daarna een hele tijd stil gestaan tot we er ons in gingen verdiepen.Toch eens na gaan vragen wat de mensen in Gambia allemaal echt kunnen gebruiken en dat was vooral kinderkleding en schoenen.
Ondertussen hadden we al een hoop verzameld en hadden we 5 dozen vol.  Anita en Wim waren zelf die dag terug gekomen en hadden voor ons een boekje met de  te boeken excursies en visums voor in het vliegtuig meegenomen. Samen zijn we de dozen naar http://www.gambiaforyou.com in Gilze gaan brengen. Daar in de loods gebeurde er toch wel iets met Rolf en mij. Het geeft ons zo'n fijn gevoel echt iets voor de mensen in Gambia te kunnen betekenen dat het ondertussen meer is dan een vakantie.  Mensen bleven aan ons denken en nu hebben we weer 4 dozen vol die Rolf morgen weer gaat wegbrengen.Er werd zelfs door een moeder van een collega van Rolf een kaartje gegeven met geld om 1 doos te betalen die we versturen. Vandaag kreeg Rolf van zijn collega's nog een hele mooie doos met kleurboekjes, potloden , ballonnen , bellenblaas etc mee.

We hebben er echt zoveel zin in :-)

Ik probeer tijdens de vakantie weer iedere dag een leuk verhaal te schrijven en foto's te posten mits ik wel een goede verbinding  heb.
Meestal kan ik het dan meteen op fb plaatsen , de mensen die ik vorig jaar in de mailinglist van reislogger in Bali had staan krijgen weer automatisch een mail al ik iets nieuws post.

Ik zou zeggen weer heel veel lees en kijk plezier en tot 4 November !!!!

1. Janna:
    22 september 2016
    Ik kijk er weer naar uit om de verhalen te lezen en de foto's te bewonderen
  2. Sandra:
    22 september 2016
    Fijn dat je het weer gaat lezen Janna .
    Veel leesplezier maar weer Xxx
  3. Bauke:
    30 oktober 2016
    Hoi
    Leuk kan ik het ook een beetje volgen zonder facebook
    Geniet ervan en doe wat goeds daar
    Groetjes bauke
  4. Sandra:
    30 oktober 2016
    Hoi Bauke.

Leuk dat je ons gaat volgen .
    we gaan proberen er iedere dag wel iets leuks op te zetten als het lukt met het internet natuurlijk met foto's