Dag 7 Gambia

10 november 2016 - Tanji, Gambia

Vandaag eerst eens rustig aan begonnen en na het ontbijt lekker op het strand gaan liggen.

Om 15.30 zijn we samen met Wim , Anita en King richting het strand van Tanji gegaan.

Hier komen om 16.00 de vissersboten binnnen en lopen vrouwen en mannen met grote teilen het water in om de vis aan wal te brengen.

De vis word daar meteen schoongemaakt en verkocht of naar de rokerij gebracht.

Bij aankomst zijn we eerst in zo'n rokerij gaan kijken het was echt machtig om te zien en te ruiken.

De mannen slapen zelfs in de rokerij.

Daarna doorgelpen richting strand mijn god wat een mensen massa.

Mensen die vis uit de zee helen vis schoon zitten te maken en te verkopen en netten repareren.

Wist soms gewoon niet waar ik moest kijken zoveel was er te zien.

Foto' s maken daar ging niet zo makkelijk omdat er veel Senegalese visseres zijn en die willen niet dat je ze fotografeerd.

Er was 1 vrouw die me riep dat ik een foto van haar moest maken maar en ging echt voor me poseren

Maar al met al weer mooie foto's kunnen makem.