Dag 12 Gambia

15 november 2016 - Bakau, Gambia

Vandaag zouden eerst rustig aan doen en s' middags naar de loods van http://www.gambiaforyou gaan.

Tot een uur of 14.00 hebben we heerlijk samen met Anita ophet strand gelegen.

Ondertussen zitten wachten op het telefoontje of de container al vrij was gegeven.

Tussentijds heeft Anita nog contact gehad maar steeds was de container er niet.

Rond 17.00 een telefoontje van Anita dat het het vandaag niet ging lukken er was een extra controle dus de container word vandaag niet vrij gegeven.

Wat wel heel erg jammer is omdat we hem nu niet mee kunnen lossen , want morgen gaan wij op een 3 daagse trip door Gambia maken.

Sullyman de gids kwam vandaag aan met zijn jeep met openbak waar mee we de drie dagen gaan rond trekken , ook heeft hij een chauffeur meegenomen zodat hij ons onderweg alles kan vertellen.

Rolf mocht met Sullyman een controle ronde langs de jeep maken om te kijken of alles goed was.

Hij liet zien dat er nieuwe banden op zaten , had zijn auto 2 dagen geleden nog ff groen laten verven deze was zelfs nog nat.

De moterkap nog open oeps geen dop op de radiator ,maar volgens Sullyman kan dat echt geen kwaad nou we zullen het zien hahaha.

Ik ben echt benieuwd wat we allemaal te zien krijgen en bij welke hotelletjes of hutten we gaan uitkomen op dit avontuur.

Als het goed is gaan we ook Nijlpaarden , apen en wilde honden zien.

Jullie zullen nu waarschijnlijk 3 dagen even niets te lezen hebben denk niet dat ik onderweg wifi heb , maar als we Vrijdag terug komen probeer ik er weer alles op te zetten.

Ik neem pen en papier mee op deze reis zodat ik het zo goed mogelijk kan opschrijven.

Tot Vrijdag

1. Thea:
    16 november 2016
    dat klinkt heel spannend. doe de groeten aan sullyman. Hij was een keer met anita op het werk waar ik hem ontmoet heb. fijne reis verder.
    Sterkte nog met het uitstrooien van de as van je vader.
    in afwachting op jullie volgende verhaal.
    groet thea
  2. Bauke:
    17 november 2016
    Ziet er allemaal goed uit zeg
    Leuk om alles terug te zien bij de kinderen
    Zelfs de kinderpetjes worden gebruikt voor andere maar vooruit ze worden tenminste gebruikt
    Hele fijne vakantie nog en ga door met alles verspreiden daar
  3. Sandra:
    18 november 2016
    Bauke..dit was een grapje. Je mag me op mijn woord geloven dat het petje echt naar het kindje van deze man is gegaan. De mensen zijn erg verlegen en doen er alles aan om dit te verbergen. Alles maar dan ook echt alles komt op de juiste plek terecht. Een grapje om het ijs te breken kan vaak deuren openen. ;-)