8 Mei dag van aankomst.

8 mei 2017 - Serrekunda, Gambia

We hebben een geweldige vlucht gehad met brussel airlines.
Inclusief warm eten en voldoende drinken.
Een tussenlanding op Dakar en daarnanog 10 min vliegen naar Gambia.
Yes we zijn weer gearriveerd alleen nog ff door de mierenhoop va de douane.
Door de douane gekomen wilde we Mustafa de taxi chauffeur bellen dus op zoek naar de qcell provider .
Maar dat was niet nodig we werden ineens vasgepakt en het wad Mustafa hij stond ons al op te wachten.
Nu moesten we alleen nog ff geld wisselen en op zoek naar appartment 1 waar we verblijven.
We weten ongeveer waar het is maar de strayen hebben hier geen naam en het enige wat we weten is dat het vlakbij een restaurany Freddy' s 777 is waar we al eerder zijn geweest.
Na 2 x vragen hadden we het al gevonden.
We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren Hans en zijn Gambiaanse vrouw.
We hebbeb een rondleiding en uitleg gehad over stroom .
Gelukkig hebben we hier zonnepanelen dus we altijd licht.
We waren best moe van de reis en besloten niet in het centrum te gaan eten maar gewoon de hoek om te lopen naar Freddy' s 777