Dag14

24 september 2015 - Lembongan, Indonesië

We zitten nog steeds heerlijk te genieten van de privé hut met uitzicht op het strand.
Vandaag zouden we eigenlijk weer met de boot vertrekken richting Sanur.
Maar omdat we het allebei zo bijzonder en mooi vinden hier hebben we gisteravond een nacht bij geboekt.
Om 11.00 zijn we met een busje van het resort een ritje over het eiland gaan maken.
We stopte bij een kwekerij van zeewier dit was heel erg interresant en mooi om te zien.
Natuurlijk was er ook een kleine markt bij.
We hadden op de heen weg al een leuke straat gezien met wat restaurants en supermarkjes.
Dus na de busrit even die straat verkend op zoek naar een lunch.
Weer heerlijk gegeten zoals we al die tijd al doen , want alles is hier lekker.
Minpuntje...... was geen Bintang Radler ;-) dus voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Op de terug weg even langs een klein winkeltje om voor s'avonds iets te drinken en wat lekkers mee te nemen.
En wat stond daar in de ijskast ... Radler .
Er naast was een restaurant en Rolf vroeg als we hier vanavond komen eten heb je dan ook Radler.
Natuur zei ze want de winkel hoort bij het restaurant.
De verdere dag hebben we lekker de hele dag in de zon gezeten en is Rolf af en toe gaan snorkelen.
S'avond terug gegaan naar het restaurant en daar heel lekker gegeten de Radler werd gewoon uit de supetmarkt gehaald.
Wat waren dit lieve mensen de kokkin was zo lief en was constant in de stress omdat ze alles goed wilde doen.
Maar daar door ging ook van alles mis .
Dat was ook niet zo raar ze liep te serveren en te koken en hield dan tussen door ook het winkeltje bij.
Haar zoon hielp haar heel goed en na 1 uur durfde ze met behulp van haar zijn toch een praatje te maken met ons.
Wat waren dit lieve en aandoenlijke mensen.
We gingen weg met de belofte dat we morgen voor we weg gaan nog even kwamen lunchen.
De rest van de avond hebben we lekker zitten genieten van het uit dicht op zee.
Wat waren we allebei blij dat we deze dag nog hebben bijgeboekt.
Dit was echt een prachtige ervaring .
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl