Dag 13

23 september 2015 - Lembongan, Indonesië

Vanmorgen al om 06.00 uur op en om 07.00 uur ontbijten.

Om 08.00 vertrekken we met het busje naar de haven van Benoa Harbor om naar Lembongan te gaan.

Daar hebben we voor 1 dag en nacht een luxe hut  ( Lumbung ) met zeezicht .

Voor we aan boord gingen werd er eerst een foto gemaakt met 2 Balinese dames , de foto toch maaf gekocht omdat hij gewoon te leuk was.

Aan boord gekomen kregen we koffie met muffins erg gezellig.

Op de tweede verdieping zat een orkestje te spelen voor de sfeer.

Wij zijn door gegaan naar het sundeck waar we een prachtig uitzicht hadden, nu is varen niet echt mijn ding dus flink naar de horizon blijven kijken en alles komt inorde.

Toch heb ik heerlijk genoten van het uur varen en alle prachtige dingen die je onderweg ziet. We kwamen aan bij Lembongan bij een ponton , en daar moesten we over stappen op een kleiner bootje wat ons naar het eiland zou brengen.

Aangekomen op Lembugan nog steeds geen idee of het wel zou zijn wat ik in gedachten had.

Tenslotte ben ik toch op huwelijksreis en Rolf gaat gezellig mee ;-)

Bij onze luxe hut aangekomen was hij nog luxer dan we hadden gedacht.

De lach gaat gewoon e ht niet meer van mijn gezicht wat is dit geweldig .

Dit is toch echt een droom die uit komt wat mooi dat wij dit samen kunnen beleven.

S'middags hadden we een BBQ lunch en ook dat was ook weer geweldig.

Rolf is daarna met de boot naar het ponton gevaren om daar te gaan snorkelen.

Snorkelen is nog steeds niet mijn ding dus ik ben heerlijk van het uitzicht gaan genieten.

Alle toeristen zijn inmiddels weer weg dus nu heerlijk aan het genieten van het uitzicht op de zee en de stilte.

Vanavond genieten van de zonsondergang vanaf ons balkon en langs de zee wandelen en verder helemaal niks.