Dag 23

3 oktober 2015 - Gili Trawangan, Indonesië

De laatste dag op Gili Trawangan.
Ik wist dat het bijzonder zou zijn maar dit had ik niet verwacht.
Wat een bruisend eiland met veel mooie tochten vanuit hier die we helaas niet konden doen omdat we niet maar 2 dagen zijn.
Vanmorgen eerst weer lekker ontbeten op het terras en iets besteld wat we eigenlijk niet wisten wat het was.
Daar kwam dus onze jaffer dan aan ...heel verrassend het bleek een soort tosti te zijn met gebakken ei tomaat en kaas .
Nou het was echt heerlijk zelf zou je het zo nooit maken.
Daarna meteen de fietssleutels ingeleverd mijn god het leken wel mar tel werktuigen.
Om 10.30 moesten we uitchecken en hebben we een ezel besteld om ons naar de hoofdstraat te brengen.
Wat was dit ook weer een leuk hotel met vriendelijke mensen.
Om 12.00 uur vertrekken we weer terug naar Sanur.
Wat zullen we dit eiland gaan missen we willen hier zeker nog eens terug gaan !!! Aangekomen in het hotel in Sanur lag er weer een kaartje klaar van het hotel en een bordje met deze keer 3 tapaz . De roomBoy had ook weer extra zijn best gedaan en het bed versierd met mijn sarong en een beest gevouwen met als extra uit geknipte oogjes erop geplakt. Dat zijn toch weer de kleine dingen die het doen.