Dag 18

28 september 2015 - Sanur, Indonesië

Vandaag weer ff een rustige dag.
De laatste 2 dagen veel gereden en veel gezien.
Maar we zijn er ook moe van dus ff rustig aan.
De hele dag heerlijk aan het zwembad gezeten en genoten van de zon.
Om 18.00 de shuttlebus van het hotel gepakt naar de avond markt .
Daar hebben we heerlijn gegeten bij de locals omgerekend voor 3 Euro lekker gegeten.
Het toetje 10 gebakken bananen en 2 kleine muffins 0,61 Euro ce
Het is en blijft verwonderlijk wat voor smaken er uit die karretjes tevoorschijn komen.
Daarna op zoek naar 2 nieuwe memory kaarten voor de camera , dat is hier nogal een probleem.
Ondertussen al 4 x een 8 GB kaart vol en 2x een 4 GB kaart vol , dus gister grote paniek kon ging foto meer maken.
Daarna nog even naar het grote warenhuis Hardys gegaan om voor iets leuks voor de kids te kijken , en natuurlijk voor wat leuks voor mezelf.
Bij het afrekenen vroeg de cassiere of we een klantenkaart hadden waarop wij beide in de lach schoten , ik zei nog tegen Rolf zeg maar dat we we een AH bonus kaart hebben. We hadden besloten om deze keer niet via het strand terug te lopen maar de taxi te pakken.
Het leek wel of ze vandaag toevallig allemaal vrij waren geen taxi te bekennen.
Eindelijk een taxi gevonden maar die vroeg de hoofddprijs en weigerde de de meter aan te zitten.
Dus op zoek naar de volgende , en gelukkig hij zette zonder morren de meter aan.
Nu heerlijk ff genieten met een Bintang en Bintang Radler op ons terras.