Dag 16

26 september 2015 - Sanur, Indonesië

Vandaag vertrekken we om 09.00 voor een lange rit van het Zuiden naar het Noorden.
Van Sanur naar Lovina.
De vrouw en het dochtertje van de taxichauffeur reden mee , die gaan we onderweg afzetten in Apuan een dorpje dat we onderweg tegenkomen.
De eerste stop is de Taman Ayun Royal Temple in Mengwi Badung Bali.
Onderweg moesten we even wat boodschappen doen voor de schoonouders van de taxichauffeur , en meteen wat snoep voor de kinderen meegenomen.
In het dorp aangekomen werden we hartelijk ontvangen door de familie.
We werden uitgenodigd om op de mat buiten voor het huis te komen zitten .
Ondertussen waren wij de atractie van het dorp , want toeristen komen hier nooit.
We kregen Balinese koffie met veel suiker er in en een schaal met allerlei lekkete dingen.
Alleen vergeet Rolf steeds dat je die koffie niet helemaal moet leegdrinken , dus weer een mond vol drab.
Rolf werd nog meegenomen om achter het huis bij de dieren te gaan kijken.
Het was een bijzondere ontmoeting met deze lieve gastvrije familie.
Daarna zijn we doorgeteden naar de GitGit waterval, deze was ook heel mooi en gelukkig makkelijker te bereiken dan de vorige.
Doorgereden naar het hotel waar we nog rond 15.00 aankwamen in het Suma Beach resort in Lovina.
S'middags even lekker wat gegeten in een lokaal restaurant en verder niet veel want morgen vroeg gaat om 04.30 de wekker.