dag 6

16 september 2015 - Sanur, Indonesië

Vandaag nog maar eens rustig aan gedaan .
Morgen gaan we weer een rondrit maken met onze vaste lokale taxichauffeur.
Ben benieuwd wat voor moois we weer gaan zien.
Vandaag ook nog 3 leuke excurcies geboekt maar daarover later meer.
Net samen met Rolf een heerlijke Balinese massage gehad in het hotel.
Gewoon lekker een uur liggen en van top tot teen gemasseerd.
Soms ging het er hardhandig aan toe ,maar het was echt de moeite waard en voor herhaling vatbaar.
Nu nog ff relaxen en dan op zoek waar we gaan eten. Even een update. Op zoek gegaan naar een restaurant aan zee. Een heel eind gelopen en niet echt gevonden wat we zochten. Op de weg terug kwamen we wat tegen en zijn maar gewoon gaan zitten.

We waaide zowat weg dus maar een andere tafel gezocht ach het restaurant wad verder toch leeg. De serveerster kwam ondertussen aan met ons eten , en schrok omdat ze ons niet zag zitten. Leek mij niet zo moeilijk wij waren tenslotte de enige gasten. Het eten was heerlijk er was alleen 1 grote vraag !!!! Waar zou de keuken zijn want die konden wij nergens ontdekken. Toen de serveerster kwam opruimen hebben we dus goed opgelet waar ze naar toe ging. En ja hoor we hadden het ontdekt ..... de keuken zat aan de overkant verstopt tussen de vele winkeltjes die daar overdag zitten.