2de dag Bali

12 september 2015 - Ubud, Indonesië

Vandaag om 09.00 vertrokken met de taxichauffeur die we voor een hele dag hadden gehuurd.

Eerst zijn we naar een voorstelling van een traditionele balinese dansvoorstelling gegaan.

De Barong &kris dance .

Jambe Budaya in Batubulan.

Het was geweldig en echt indrukwekkend om mee te maken.

Daarna zijn we naar de waterval gereden.

Het was een hele klim naar beneden gelukkig heeft roof me geholpen want mijn hoogte vrees hielp niet echt mee.

Eenmaal beneden was het echt d moeite waard wat heeft zo'n waterval toch een kracht.

Rolf is nog naar boven geklommen om boven bij de waterval te kijken , ik ben beneden gebleven voor mij was dat een stap te ver.

De klim naar boven was zwaar maar alles was de moeite waard.

Boven aangekomen eerst maar eens een kokosnoot leeg gedronken .

Na de waterval  doorgereden naar de vulkaan wat machtig om dit te zien.

Heerlijk geluncht met uitzicht op de vulkaan.

Daarna op weg naar de Birta empul holy spring temple.

Dit was indrukwekkend om alle mensen daar te zien die zichzelf baden in het holy water.

Doorgereden naar de koffieplantage voor een rondleiding en allerlei soorten thee en koffie te proeven.

Met als hoogtepunt de koffie van de civetkat.

Echt een heerlijke koffie en de gedachte dat de koffie van zijn uitwerpselen is gemaakt is al snel vergeten.

Als laatste een kijkje genomen bij de rijstvelden we zijn er nu niet echt in gegaan omdat we volgende week ook een fietstour gaan maken langs de rijstvelden.

Het was een vermoeiende maar prachtige dag.