31 Mei Dag 10

31 mei 2018 - Sigiriya, Sri Lanka

Vandaag vertrekken we van Trincomalee naar Sigiriya.
Eerst gaan we langs bij een senegalese familie en daar gaan we ook lunchen.
Op zich had het voor mij niet zo gehoeven en was het meer een dagopvulling.
De lunch was echt heerlijk en daar heb ik echt van genoten.
In mijn achter hoofd bleef wel zo'n tell sell momentje hangen en bleef wachten wanneer dit zou komen haha.
Nu op weg naar de Sigriyarots ook wel de Leeuwenrots.
Ik durfde het vanwege mijn hoogtevrees niet aan en hoorde later dat het de goede beslissing was.
In totaal zijn wij met 7 van de 20 mensen niet mee gegaan .
De buschauffeur heeft oms naar de achterkant van de rots gereden om daar een foto te kunnen maken.
Daarna zijn wij naar het hotel gereden en hebbe onze kamer al gehad en zijn heerlijk bij het zwembad gaan liggen.
Rolf kon ik volgen via een live filmpje op fb echt gaaf hoor.
De beklimming was behoorlijk heftig.
Rolf is heeft flink doorgelopen en heeft samen met 4 anderen als eerste de top bereikt.
Iedereen kwam echt met mooie verhalen terug.
Het was wederom een lange dag en kijken weer uit wat morgen ons weer gaat brengen.