4 Juni Dag 14

4 juni 2018 - Bandarawela, Sri Lanka

Vandaag vertrekken we eerst naar een theeplantage.
Daar qant rond gekeken ook in de fabriek.
Daarna dor de bergen doorgreden naar het treinstation .
We gaan ipv met de bus met de trein naar het volgende plaatsje.
Het was een koude dag hoog in de bergen en wachten op de trein duurde lang.
Eindelijk was hij er dan en konden we instappen.We waren in de derde klasse bereikt en moesten doorlopen naar de tweede klasse
Daar aangekomen een plek zien te bemachtigen.
Er was nog 1 plek over en Rolf is blijven staan.
De man naast mij vroeg na ong 20 min of ik bij het raam wou zitten nou daar zei ik dus geen nee tegen.
Had express mijn telefoon s"morgens al afgezet om de batterij te sparen zodat ik live kon gaan.
Wat was het een beleving zeg alsje hier naar toe gaat moet je dit zeker gaan doen.
Soms had ik het best moeilijk metvde hoogtes en ging ik maar gauw door mijn camera kijken soms leek het of ik in een achtbaan zat
Ben een paar keer live op FB gegaan maar de verbinding verbrak steeds weer.
Rolf heeft vaak bij de open deur gestaan en uitvde trein gehangem dus die had het ook naar zijn zin.