Dag 10 Gambia

13 november 2016 - Lamin, Gambia

Vanmorgen om 10.00 vertrokken met de taxichauffeur Mustapha naar Lamin Lodge.

Hier kan je met een boot door de mangrove varen , het was er heerlijk rustig en we hebben genoten van de rust.

Na een uurtje varen gekeken wat we nog konden doen ,Mustapha kwam met het idee om naar een apenparkt te gaan.

Dus zijn we op weg naar Banjul gegaan daar aangekomen moest Mustapha eerst naar een kantoortje rijden om zijn rijbewijs en papieren in te leveren .

Daarvoor in de plaats kreeg hij een visitors pas om door de slagbomen Bijilo in te rijden, onderweg nog even gestopt voor een zak pinda's voor de apen.

Daar aangekomen is het niet echt een park maar een klein stukje jungle midden in de stad.

In eerste instantie was er niet veel te zien tot de pinda's uit de rugzak werden gehaald, kwamen er toch wat apen tevoorschijn.

Het was echt prachtig om dit dit stuk natuur te lopen mooie bomen , termietenheuvels enz.

Ondertussen werden we wel gevolgd door een paar apen ze vonden de pinda's te lekker om achter te blijven.

Ik heb leuke foto' s kunnen maken e  ga straks eens even op mijn gemak kijken wat er tussen zit.

Nadat we klaar waren bij de apen zijn we weer richting Bakau gegaan en hebben we heerlijk met zijn 3en zitten lunchen.

Het was weer een gezellige dag !!!

Vanavond gaan we naar Senegambia om bij Tejo's pannenkoekenhuis in Senegambia wat te eten maar nee geen pannenkoeken.

Theo is vandaag jarig en we zijn uitgenodigd om dit mee te vieren op een spaanse avond.

Gezellig spaanse muziek met tapas en paella het zal vast wel weer een leuke avond worden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gerda geerings:
    13 november 2016
    Ben benieuwd naar de foto's