22 Mei Dag van vertrek.

22 mei 2017 - Senegambia, Gambia

Vandaag is de dag gekomen dat we weer naar Nederland vliegen.
Vanmorgen eerst even de koffers gepakt en het appartement schoongemaakt.
Rond 11.30 naar de strip gelopen om bij Tejo's te gaan brunchen.
Daar heerlijk een uitsmijter kaas / spek met bruin brood gegeten.
We blijven hier nog wel even zitten want we hoeven pas om 16.30 naar het vliegveld te vertrekken.
om 19.25 ( 21.25 Nederlandse tijd) vliegen we weer richting Brussel.
Ondertussen alweer stiekum gekeken naar vluchten voor November zodat we weer terug kunnen.
Het compound is ons goed bevallen en als het vrij is gaan we hier zeker naar terug.
Even wat projectjes verzinnen die we in November kunne gaan doen.
Rolf is alweer op zoek naar 2 rolstoelen dus we zien wel wat we verder nog kunnen gaan bedenken.
We hebben 2 fantastische weken gehad en hebben weer heel veel leuks kunnen doen.
Dit jaar hebben we alles op eigen houtje gedaan en dit natuurlijk dankzij onze goede leermeesters Anita en Wim die ons vorig jaar zowat alles hier hebben laten zien.
S'avonds wel heerlijk samen gegeten en bij gekletst.
Jammer genoeg dit jaar geen container mee gelost omdat hij maar geen plekje in de haven kon krijgen .
Maar op Naar November !!!

Morgen vroeg weer lekker thuis en Woensdag hup weer werken .
Bedankt dat julie weer met ons mee zijn gereisd en bedankt vooralle leuke reacties
Foto's bij de reisverhalen is dit jaar niet gelukt vanwege de stroom uitvallen maar dat ga ik thuis nog wel doen.
Wie weet doe ik het in November weer .